123123 آموزش گام به گام تا جیلبریک پایدار
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 353
بازدید ماه : 3674
بازدید کل : 98664
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

آموزش گام به گام تا جیلبریک پایدار
شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 14:16 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

پیش از هر چیز توجه داشته باشید که جیلبریک به عملیاتی گفته می‌شود که با اجرای آن روی دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل آی.او.اس، قفل‌های امنیتی و محدودیت‌هایی که اپل روی سیستم‌عامل قرار داده، برداشته می‌شود و شما می‌توانید با دسترسی به فایل‌های سیستمی، از نرم‌افزارها، هک‌ها و شخصی‌سازی‌های فراوان روی دستگاه خود لذت ببرید.

 

همچنین جیلبریک در دو روش ناپایدار (tethered) و پایدار (unthetered) قابل اجراست؛ جیلبریک ناپایدار نیازمند تکرار عملیات جیلبریک در هر بار خاموش و روشن شدن دستگاه است و جیلبریک پایدار یک‌بار برای همیشه دستگاه شما را جیلبریک می‌کند.


به این موارد نیاز دارید:

پنج دقیقه وقت آزاد

رایانه‌ای مجهز به سیستم‌عامل ویندوز یا مک

نرم‌افزار آی‌تونز (iTunes) در صورت استفاده از ویندوز

یکی از محصولات اپل شامل آیفون، آیپد یا آیپاد مجهز به سیستم‌عامل آی.او.اس نسخه 7.0 تا 7.0.4 (با مراجعه به Settings و پس از آن انتخاب General و در نهایت مراجعه به About می‌توانید در بخش Version از نسخه فعلی سیستم‌عامل دستگاه مطلع شوید)

یک کابل یو.‌اس.‌بی برای اتصال دستگاه به رایانه

به این نکات توجه کنید:

1- مهم‌ترین نکته‌ای که باید پیش از جیلبریک کردن آی.او.اس 7 به آن توجه داشته باشید عدم به‌روزرسانی سیستم‌عامل توسط OTA (به‌روزرسانی از بخش Software Update در دستگاه مورد نظر) است. چنانچه سیستم‌عامل دستگاه شما در حالت Over The Air یا همان OTA به‌روز شده است ‌باید ابتدا با استفاده از نرم‌افزار آی‌تونز نسخه سیستم‌عامل دستگاه را به 4/0/7 بازگردانده سپس نسبت به جیلبریک کردن آن اقدام کنید. (چنانچه این کار را انجام ندهید ممکن است پس از جیلبریک شدن دستگاه، عملیات بوت روی لوگوی اپل متوقف شود)

2- پیش از اجرای جیلبریک حتما با استفاده از نرم‌افزار آی‌تونز یا iCloud یک نسخه پشتیبان از اطلاعات دستگاه خود تهیه کنید.

3- لطفا پیش از اجرای جیلبریک، رمز یا پین‌کد دستگاه را حذف کنید.

4- از انجام همه کارهایی که به نوعی به آی.او.اس و نرم‌افزار آی‌تونز مرتبط است پرهیز کنید. (پیشنهاد می‌شود برای چند دقیقه به خودتان استراحت دهید و در حین عملیات جیلبریک از رایانه استفاده نکنید)

5- اگر در هر مرحله از عملیات جیلبریک با مشکلی مواجه شدید و عملیات متوقف شد، نگران نباشید؛ زیرا در هر مرحله می‌توانید نرم‌افزار را بار دیگر اجرا کنید. همچنین در صورت نیاز به راه‌اندازی مجدد دستگاه آیفون، آیپد یا آیپاد نیز می‌توانید این کار را انجام دهید. (در صورت نیاز با نگه‌داشتن همزمان کلیدهای Power و Home دستگاه را خاموش کنید)

6- چنانچه هنگام اجرای نرم‌افزار evasi0n در سیستم‌عامل مک او.اس.ایکس 8/10 ـ 9/10 با خطای evasion can't be opened مواجه شدید، کافی است روی آیکون نرم‌افزار کلیک راست کرده و از منوی به‌نمایش درآمده گزینه Open را انتخاب کنید. در ادامه روی گزینه Open در پنجره تائید اجرای نرم‌افزار نیز کلیک کنید.

7- این نسخه از نرم‌افزار evasi0n برای جیلبریک دستگاه‌های آیفون، آیپد، آیپد مینی و آیپاد تاچ مجهز به سیستم‌عامل آی.او.اس نسخه 0/7 تا 4/0/7 است و در تلویزیون‌های اپل یا دیگر محصولات مجهز به سیستم‌عامل آی.او.اس نسخه 6 عمل نخواهد کرد.

در ویندوز این‌گونه عمل کنید:

گام اولنرم‌افزار evasi0n7 با قابلیت اجرا در سیستم‌عامل ویندوز را از لینک زیر دانلود کنید: (حجم نرم‌افزار: 9/15 مگابایت)

http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌K324ro

گام دوممحتوای فایل دانلود شده را از حالت فشرده استخراج کرده و پس از مراجعه به پوشه استخراج شده، روی فایل evasi0n.exe کلیک راست کرده و گزینه Run as administrator را کلیک کنید. (درصورت نمایش پنجره کنترل دسترسی کاربر گزینه yes را کلیک کنید)

گام سوممطمئن شوید رمز یا پین‌کد دستگاه را غیرفعال کرده‌اید. (برای انجام این کار پس از مراجعه به بخش Settings سپس General رفته و در قسمت Passcode Lock گزینه Turn Passcode Off را انتخاب کنید)

گام چهارمدستگاه را با استفاده از کابل یو.‌اس.‌بی به رایانه متصل کنید.

گام پنجمدر این مرحله ‌باید پیام هشداری مبنی بر تشخیص دستگاه متصل به رایانه توسط نرم‌افزار به‌شما نمایش داده شود. همچنین گزینه Jailbreak نیز در این مرحله فعال می‌شود.

گام ششمبرای شروع عملیات جیلبریک روی دکمه Jailbreak کلیک کرده و منتظر بمانید تا عملیات جیلبریک به‌طور خودکار ادامه یابد.

گام هفتمدر نهایت هنگامی که از شما درخواست شد روی آیکون evasi0n7 در صفحه‌اصلی دستگاه فشار دهید، این کار را انجام داده تا عملیات جیلبریک پایان یابد.

گام هشتمدر پایان و پس از اتمام عملیات جیلبریک، صفحه قفل روی دستگاه شما به‌نمایش درمی‌آید و با باز کردن قفل صفحه می‌توانید آیکون نرم‌افزار معروف Cydia را در دومین صفحه از فهرست برنامه‌های صفحه اصلی مشاهده کنید.

در مک این‌گونه عمل کنید:

گام اولنرم‌افزار evasi0n7 با قابلیت اجرا در سیستم‌عامل مک او.اس.ایکس را از لینک زیر دانلود کنید: (حجم نرم‌افزار: 5/15 مگابایت) http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌JJpMpi

گام دومفایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کرده و با دوبار کلیک روی نرم‌افزار evasi0n7 آن را اجرا کنید.

گام سومچنانچه پین‌کد یا رمز روی دستگاه شما فعال است، پس از مراجعه به Settings به قسمت General سپس به بخش Passcode Lock رفته و Turn Passcode Off را فشار دهید.

گام چهارمدستگاه خود را با استفاده از کابل یو.‌اس.‌بی به رایانه متصل کرده و منتظر بمانید تا دستگاه شما توسط نرم‌افزار شناسایی شود.

گام پنجمدر این مرحله پیامی مبنی بر شناسایی دستگاه برای شما به نمایش درمی‌آید و گزینه Jailbreak نیز فعال می‌شود.

گام ششمروی گزینه Jailbreak کلیک کرده و منتظر بمانید.

گام هفتمهنگامی که از شما درخواست شد روی آیکون evasi0n7 در صفحه‌اصلی فشار دهید این کار را انجام دهید تا جیلبریک پایان یابد.

توجه:ما در این آموزش کوچک‌ترین نکات را نیز شرح دادیم تا کاربران مبتدی برای جیلبریک کردن دستگاه خود با هیچ مشکلی مواجه نشوند، اما در حالت کلی عملیات جیلبریک بیش از پنج دقیقه زمان نمی‌برد و در حین این عملیات چند مرتبه روشن و خاموش شدن دستگاه شما امری کاملا طبیعی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزش ها، آموزش گام به گام تا جیلبریک پایدار ، ،
:: برچسب‌ها: جلبریک , اپل , آیفون,

آرشیو کامل نوشته های پیشین